ΕΜΑ ΛΑΣΚΑΣ - ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ - ΑΣΦΑΛΗ ΙΔΙΟΓΟΜΩΣΗ
Μόνον εμείς σας ανοίγουμε τα μάτια με εξαιρετικά εξειδικευμένες τεχνικές γνώσεις και σας λέμε όλες τις πικρές και τις σκληρές αλήθειες

- ΣΤΟΝ ΨΗΛΟΡΕΙΤΗ ΓΙΑ ΑΓΡΙΟΠΕΡΙΣΤΕΡΑ

Εξαιρετικό κυνήγι στις κορυφές του φημισμένου Κρητικού βουνού, παρέα με τον κύριο Μίχαλο και τον κύριο Πλερωνάκη!

Αφιερώνουμε το παρόν άρθρο στην μνήμη του Νίκου Φραγκιουδάκη από τα Χανιά

Ήταν κάμποσος καιρός όπου τα φιλαράκια από το νησί, μου εξέφραζαν ασταμάτητα την επιθυμία τους να σμίξουμε και να κυνηγήσουμε παρέα στις ξακουστές βουνοκορφές του Ψηλορείτη και έτσι έπειτα από αρκετές συνολικές προσπάθειες και με τα σχετικά απρόοπτα, καταφέραμε επιτέλους να σμίξουμε και να κάνουμε το ένα και το μοναδικό κυνήγι της σεζόν στα αγριοπεριστεράκια...όπου γίνεται επιτρεπτό από το συγκεκριμένο θήραμα μόνον κατά την πρώτη ημέρα της κυνηγετικής έναρξης ανά σεζόν!

Το αγριοπερίστερο είναι ένα ταχύτατο και πανέξυπνο θήραμα, με τρομερή όραση, με αναπτυγμένη κεντρική και περιφερειακή αντίληψη, όπως και αρκετά καχύποπτο...με αποτέλεσμα το κυνήγι του να γίνεται εξαιρετικά δύσκολο και να μας δίδεται η ευκαιρία θήρευσής του...μία και μοναδική φορά ανά κυνηγετική σεζόν!

Αφού ο Γιάννης είχε κάνει τα όποια απαραίτητα αναγνωριστικά και είχε συνεννοηθεί παράλληλα με τον Μίχαλο, ώστε να οργανώσουν σωστά το ολοήμερο αυτό κυνήγι, ξεκινήσαμε με τον Μίχαλο στις 03:15 τη νύχτα για να κάνουμε εκείνα τα πρώτα 65 ασφάλτινα χιλιόμετρα και να συναντηθούμε με τον Γιάννη, ώστε να προχωρήσουμε έπειτα μαζί στον χωματόδρομο με το αγροτικό για περίπου μισή ώρα ώστε να καλύψουμε και εκείνα τα εναπομείναντα χιλιόμετρα, μέχρι να φτάσουμε σχεδόν περί τα 1.500 μέτρα υψόμετρο...

Εκεί λοιπόν ξεκινάει το πρώτο μέρος αυτής της ολοήμερης κυνηγετικής μας εξόρμησης και αφού κλειδώσαμε και σιγουρέψαμε το αμάξι κάτω από τα δέντρα, φορτωθήκαμε περί τα 20 με 30 κιλά συνολικού βάρους ο καθένας μας και έπειτα αρχίσαμε εκείνη την ανοδική πορεία...στο κακοτράχηλο και εξίσου απότομα ανηφορικό βουνίσιο έδαφος!!!

Έπειτα από περίπου μισή ώρα ανάβασης και αφού είχαμε ακούσει τις πέρδικες να κράζουν στις γύρο πλαγιές, καταφέραμε επιτέλους να φτάσουμε αισίως στο πόστο και να ξεφορτώσουμε εκεί σε μια γωνιά το γεμάτο ψυγειάκι μας, τα νερά μας, τα φυσίγγια μας και ότι άλλο χρειαζόμαστε και κουβαλούσαμε μαζί μας...

Η κούραση βέβαια και η ένταση από το ξενύχτι, δεν είχε κάνει ακόμη την εμφάνισή της, αλλά θα την έκανε υπομονετικά και ύπουλα...προς το απογευματάκι και έπειτα από το μεσημεριανό φαγοπότι, όπου το κρασάκι θα έρεε άφθονο και το ζυγούρι αναμενόταν πολύ νόστιμο!

Ως νέος στο είδος και ως πρωτοεμφανιζόμενος στο παρόν πόστο, χρειαζόμουν εξοικείωση και υπομονή μέχρι να καταφέρω να μπαλωτάρο το πρώτο μου αγριοπεριστεράκι! Είχα συνηθίσει την πεδιάδα και δεν είχα κυνηγήσει ποτέ μου σε τόσο μεγάλο υψόμετρο και έτσι ακριβώς έγινε, αφού μετά από τις πρώτες μου αστοχίες, κατάφερα επιτέλους να κάμω την αρχή και να καρπωθώ το πρώτο μου θήραμα...με την τρίτη ή με την τέταρτη προσπάθειά μου! Εξυπακούεται βέβαια ότι είχαν περάσει διαφορετικά εισερχόμενα πουλιά και ότι επίσης κάποια από τα θηράματα όπου αρχικά μου έφευγαν, τα καρπωνόντουσαν οι συγκυνηγοί μου!

Αφού λοιπόν πήρα το κολάι και κατάλαβα πως κινούνταν τα πράγματα και εφόσον ο Γιάννης και ο Μίχαλος μου είχαν αρμηνέψει πως να περιμένω το θήραμα και πως να το μπαλωτάρω, άρχισα να μπαίνω στο νόημα και να μπαλωτάρω και εγώ τα ταχύτατα αγριοπεριστεράκια ελαφρά τραβερσάτα και βρισκόμενος πίσω από μια όμορφη φυσική κάλυψη!

Εξυπακούεται βεβαίως ότι δεν θα μπορούσα σε καμία περίπτωση να πιάσω εκείνη την τριπλέτα του Μίχαλου, όπου τον είδα μπροστά μου να μπαλωτάρει το εισερχόμενο μπουλουκάκι και με τρία μεμονωμένα σμπάρα να ρίχνει εκείνα τα τρία μεμονωμένα αγριοπερίστερα, όπως και θα ήταν αρκετά δύσκολο να πιάσω τα νούμερα του Γιάννη...όπου σχεδόν σε κάθε ευκαιρία έκανε και μια νέα κυνηγετική κάρπωση, αλλά κατάφερα όμως να κάνω κάτι το μοναδικό και να ρίξω με ένα και μοναδικό σμπάρο εκείνα τα δύο λαβωμένα πουλιά όπου πετούσαν μαζί και χαμηλά από το μπουλουκάκι και όπου τα απόρταρε το εξαιρετικό σκυλάκι όπου μας συνόδευε!

Μερικές καλές κυνηγετικές στιγμές ήταν ότι είχα ζοριστεί αρκετά κατά την ανάβαση και δεν άντεχα άλλο τα ταλαιπωρημένα μποτάκια μου μόλις βγήκε ο ήλιος κατά τις 10:00 το πρωί, όπου και τα έσκισα ελαφρά κατά το αρκετά μεγάλο ζόρισμα της ανάβασης, τα αλλεπάλληλα πειράγματα όπου έδιναν και έπαιρναν αναμεταξύ μας, όπως και οι αστοχίες μας και οι καρπώσεις μας...

Εξυπακούεται βεβαίως ότι εάν κυνηγούσαμε και δεν κάναμε την φασαρία που κάναμε και τα πειράγματα αναμεταξύ μας, σίγουρα θα είχαμε περισσότερες κυνηγετικές ευκαιρίες και περισσότερες κυνηγετικές καρπώσεις, αλλά εμείς πήγαμε εκεί πέρα πρωτίστως για να κάνουμε την πλάκα μας και όχι για να επικεντρωθούμε στα απόλυτα νούμερα!!!

Επίσης ένα καίριο σημείο της υπόθεσης, ήταν εκείνο το ενάμιση ποτήρι γυάλινου κρασοπότηρου όπου γεύτηκα κατά το φαγοπότι και όπου άρχισε να μου προκαλεί ύπουλη υπνηλία με αποτέλεσμα να θέλει να με πάρει ο ύπνος και να με αναγκάσει να ζητήσω από τα παιδιά να μου φτιάξουν ένα καφεδάκι...όταν είχα κρατηθεί χωρίς καφέ για περίπου πέντε ολόκληρα χρόνια...

Τα παιδιά βεβαίως ως εμπειρότερα και ως υπομονετικότερά μου, διαχειριζόταν αρκετά καλύτερα τα πράγματα σε σχέση με εμένα, όπου και ήθελα να αλλάξω πόστο για να κατεβώ από κάτω από τα βράχια, ώστε να έχω κάπως καλύτερη οπτική γωνία σε εκείνα τα εισερχόμενα θηράματα...αλλά μία όπου κατέβηκα, μία όπου τα είδα μπροστά μου να εμφανίζονται στα ξαφνικά από το πουθενά και μία όπου με προσπέρασαν...χωρίς να προλάβω καν να σηκώσω το όπλο μου!!!

Έτσι άραξα στα κυβικά μου και αφού σουρούπωσε και ήρθε η ώρα να φύγουμε, μαζέψαμε λοιπόν όλα τα πράγματά μας και κατηφορίσαμε την πλαγιά με αργούς και με πάρα πολύ προσεκτικούς ρυθμούς...

Δόξα σοι ο Θεός, καλά περάσαμε και του χρόνου να είμαστε όλοι μας καλά και να ξανανταμώσουμε όλοι μαζί με το καλό! Ευχαριστώ για την φιλοξενία, για την παρέα και για το αξέχαστο κυνήγι!

Σημείωση: Ασχέτως εάν βρισκόμαστε μόνοι και έρημοι στο βουνό, είχαμε συμφωνήσει να κυνηγήσουμε νόμιμα, σύμφωνα με τα περιθώρια όπου ορίζει ο νόμος και με τα όπλα μας να φέρουν κανονικά τους εργοστασιακούς τους μειωτήρες. Δεν υπάρχει όριο κάρπωσης στο αγριοπερίστερο και επίσης καθαρίσαμε τους κάλυκές μας και τα σκουπίδια μας.

Ακολουθούν οι σχετικές φώτο και τα σχετικά βίντεο, καλά και ασφαλή κυνήγια σε όλους μας!

. . . . . . . . . . Επιστροφή στη προηγούμενη σελίδα . . . . . . . . . .

Σημαντική σημείωση και αποποίηση ευθύνης: Όλες οι αναγραφόμενες και όλες οι σχετικές πληροφορίες για τα Setup και για τα Φυσίγγια που σας παρουσιάζουμε μέσω του Web Site μας και μέσω του ιστοτόπου www.idiogomosi.com, αναφέρονται άκρως ενδεικτικά και μόνον για λόγους πληροφόρησης σε θεωρητικά πλαίσια! Σε καμία απολύτως περίπτωση δεν ενθαρρύνουμε την αναπαραγωγή τους ή την χρήση τους από τους αναγνώστες, εφόσον προηγουμένως δεν έχουν δοκιμαστεί σωστά σε κάποιον πιστοποιημένο βλητικό σταθμό και δεν έχουν προηγουμένως πιστοποιηθεί με τις αντίστοιχες πιστοποιήσεις ασφαλείας! Σας υπενθυμίζουμε ότι δεν είναι ίδια όλα τα κυνηγετικά όπλα και σας υπογραμμίζουμε επίσης ότι τα ίδια ή πανομοιότυπα κυνηγετικά υλικά, ενδέχεται να διαφέρουν ακόμη και αρκετά σημαντικά μεταξύ τους ανά διαφορετικές παρτίδες παραγωγής και όχι μόνον!